Αγαπητοί συναναγνώστες,
Παίρνω το θάρρος να σας γράψω για την γενική ασυδωσία που επικρατεί όσων αφορά την αντιμετώπιση των Ιδιωτικών εταιρειών παροχής σταθερής τηλεφωνίας και Internet. Αυτό που μου συνέβει δεν έχει προηγούμενο οπότε είναι και μια καλή ευκαιρία να δείτε κι εσείς από κοντά το τρόπο με τον οποίο μας βλέπουν οι εταιρείες αυτές. Όχι σαν πελάτες, με υποχρεώσεις μεν, αλλά και με δικαιώματα δε, αλλά σαν θύματα προς χρησιμοποίηση.
Προκειμένου να γλιτώσουμε από τις υπέρογκες χρεώσεις του ΟΤΕ αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σε μια ιδιωτική εταιρεία, με ομολογουμένως, ένα δελεαστικότατο πακέτο σταθερής τηλεφωνίας και Internet. Τη FORTHNET. Κάναμε λοιπόν την αίτηση τον Νοέμβριο του 2007, και αναμέναμε την αποκατάσταση της γραμμής εντός του πλαισίου των 20 ημερών που υποτίθεται οτι εγγυάται η εταιρεία. Μάταια όμως. Μετά από πολύμηνη αναμονή, τον Μάρτιο του 2008 πήραμε την ειδοποίηση του τέλους των εργασιών και της αποκατάστασης της γραμμής. Μπήκα λοιπόν στην διαδικασία να συνδέσω routers, γραμμές τηλεφώνου, ρυθμίσεις υπολογιστών κλπ. Λόγω της εργασίας μου (Μηχανικός Λογισμικού) δεν είχα και ιδιαίτερο πρόβλημα στην εγκατάσταση τους. Μάταια όμως! Μετά από επικοινωνία μαζί τους ενημερώθηκα για βλάβη της γραμμής και πως θα με ειδοποιούσαν αφού ολοκληρωνόταν ο έλεγχος. Οπότε καταχωρήθηκε η βλάβη στο σύστημα της εταιρείας. Όλα αυτά το Μάρτιο του 2008!!
Πέρασαν μήνες, και συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2008, όταν τσατισμένος πια, τους πήρα για να δω τι θα γίνει τελικά! Ένα τεχνικός μιλώντας μαζί μου κατάφερε σε 5' ότι οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν σε 8 μήνες!! Παρεμπιπτόντως, οι λογαριασμοί έρχονταν κανονικά με τις προβλεπόμενες χρεώσεις. Φυσικά για ευνόητους λόγους κανένας τους δε πληρώθηκε! Το Νοέμβριο του 2008 μου έρχεται λογαριασμός με ένα ποσό πίστωσης και ένα χρέωσης της τάξης των 50€. Σε επικοινωνία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ενημερώθηκα οτι θα πρέπει να πληρωθεί το ποσό της χρέωσης και ότι τα ποσά των προηγούμενων λογαριασμών θα πιστωθούν μιας και δεν είχα παροχή καμίας υπηρεσίας μέσα σε αυτό το 8μηνο.
Τη περασμένη Παρασκευή όμως 9/1/2009 προχώρησε η εταιρεία σε φραγή της γραμμής μου, ισχυριζόμενη οτι πρέπει να καταβληθούν τα ωφειλόμενα ποσά?!! Αφού έγινα έξω φρενών, και τηλεφώνησα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μια ηλίθια θεώρησε καλό να ειρωνευτεί την κατάσταση και να αρνηθεί με συνδέσει με το προϊστάμενός της πρωτίστως και εν συνεχεία να αποδώσει το όνομα της ως ωφείλει. Επιπροσθέτως πρότεινε να καταβάλλω το συνολικό ποσό των ωφειλών (που πρέπει να πιστώσει η εταιρεία) και μετά να τα πιστώσουν. Με λίγα λόγια να βγάλουν τα διπλάσια! Ή να μη καταβάλλω το ποσό και να περιμένω πότε θα ολοκληρωθεί η πίστωση (κάθε μήνα) με ενεργοποιημένη τη φραγή ώστε να το πατσίσουν. Δηλαδή θα μου χρωστάνε τα διπλάσια εφόσων πάλι δε θα έχω καμία παροχή από τις υπηρεσίες τους.
Η κινήσεις μου ήταν άμεσες και μπορώ να πω αρκετά αποτελεσμάτικές. Αρχικά τηλεφώνησα στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr/) απ'όπου έλαβα τη διαβεβαίωση της παράνομης φραγής της γραμμής μου εκ μέρους της FORTHNET. Μετά τηλεφώνησα και στην EETT (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων) ( http://www.eett.gr ), απ'όπου και εκεί έλαβα τις ίδιες διαβεβαιώσεις. Η προτροπή και των δύο φορέων ήταν η καταγγελία της εν λόγω εταιρείας καθώς υπάρχουν και άλλες ιδίου τύπου καταγγελίες σε εκκρεμότητα. Όπως καταλαβαίνεται,, τρίβανε τα χέρια τους στην EETT.
Μαζί τους ακόμα, face 2 face, δεν έχω μιλήσει. Κάτι που, φυσικά, θα γίνει τις αμέσως επόμενες ημέρες!! Οι αναφορές είναι έτοιμες ήδη και με κοινοποίηση στους αρμόδιους φορείς (ΕΕΤΤ, Συνήγορο του Καταναλώτή) καθώς επίσης και στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Επίσης υποδείγματα των αναφορών θα βρείτε στα sites των φορέων. Αν έχετε οποιαδήποτε απορεία, τηλεφωνήστε τους!! Είναι αρκετά εξυπηρετικοί και κατανοούν το πρόβλημά σας.
Όλες αυτές οι εταιρειούλες της συμφοράς νομίζουν οτι απευθύνονται σε ένα κοινό που αποτελείται από "πρόβατα". Μια λίμνη "θυμάτων" σε ένα λεκανοπέδιο που περιμένουν να δώσουν, χωρίς πολλές δυσκολίες, τα λιγοστά τους χρήματα στους μεγαλο-απατεώνες ωστε να γεμίζουν τα ρεζερβουάρ των Ferrari τους και να χρηματοδοτούν τα ταξίδια τους στο Monte Carlo. Φτάνει πια! Αξίζει να το τραβάμε στα άκρα και αν χρειαστεί να καταστρέφουμε τα παράσιτα που λοιμαίνονται την κοινωνία μας. Έχουμε τη δύναμη. Μόνοι μας δεν είμαστε!
Είμαστε όλοι μαζί ...
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009
Ιδιωτικές Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών
Ετικέτες
Εταιρείες,
Ιδιωτικες,
Τηλεπικοινωνιών,
Forthnet,
HOL,
On Telecoms,
Tellas
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου