Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Ιδιωτικές Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών - Το ξεμπέρδεμα ...

Αγαπητοί φίλοι,

Στη παρούσα ανάρτησή μου, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω οτι τελικά, όντως ξεμπέρδεψα από αυτό το "προβληματάκι" που ανέκυψε με την ForthNet! Και πιστέψτε με,, δε χρειάστηκε η συνδρομή κανενός φορέα από αυτούς που περιγράφω στις προηγούμενες αναρτήσεις μου. Είναι καλό να καταφεύγεις σε αυτούς όταν γνωρίζεις οτι δεν θα μπορούσες μόνος σου να ανταπεξέλθεις σε μια τέτοια διένεξη. Είναι κατανοητό και σεβαστό. Δεν θα έμπαιναν πολλοί στη διαδικασία να τα βάλουν με μια εταιρεία, πόσο μάλλον με μια εταιρεία 'Δεσπόζουσας Θέσης' στην αγορά των τηλεπικοινωνιών.

Κατάφερα και βεβαιώθηκα οτι "βρήσκουν και τα κάνουν"! Δεν τα αξίζουν. Όλα τα προβλήματα που προκαλούν στο καταναλωτικό κοινό, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τα στηρίζουν στο ότι όλοι εμείς δεν θα αντιδράσουμε. Άλλωστε γι'αυτό είναι και τις περισσότερες φορές απαξιωτικοί και επιθετικοί. Δεν λένε ότι: "Η επίθεση είναι η καλύτερη άμυνα"??

Με λίγα λόγια, τελικά πήγα στα κεντρικά της εταιρείας στη Συγγρού. Με ένα αντίγραφο του νόμου από την εφημερίδα της κυβερνήσεως στη μία κωλό-τσεπη και ένα αντίγραφο του κώδικα δεοντολογίας από εσωτερικό έγγραφο άλλης εταιρείας παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και Internet, στην άλλη. Φυσικά όπως θα αντιλαμβάνεστε έγινε χαμός!

Φυσικά πιάστηκαν στον ύπνο καθώς δεν περίμεναν να ακούσουν από το στόμα ενός καταναλωτή οτι θα έμπαινε στην διαδικασία καταγγελίας της εταιρείας σε τόσους φορείς, με αποδεικτικά στοιχεία και ημερομηνίες, με νόμους, άρθρα και διατάγματα καθώς και το ότι ήταν έτοιμος να εξαντλήσει όλα τα νόμιμα μέσα ώστε να αναδείξει το δίκιο του και το πρόβλημά του, με όποιο κόστος!

Η απειλή μου όμως δεν περιορίστηκε μέχρι εκεί μόνο. Μπήκα στη διαδικασία να μιλήσω με το δικηγόρο μου, καθώς εκτός της ηθικής μου υποχρέωσης απέναντι στην κοινωνία, έχω και υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μου, να μη με θεωρούν ηλίθιο! Έτσι, εκτός της ομαδικής καταγγελίας μέσω της ΕΕΤΤ και του Συνήγορου του Καταναλωτή, ήμουν και έτοιμος να καταθέσω μηνυτήρια αναφορά κατά της εταιρείας με αξίωση την χρηματική αποζημίωσή μου.

Τελικά? Εντός 5 λεπτών είχα στα χέρια μου ΌΛΑ τα πιστωτικά των λογαριασμών που είχαν εκδοθεί για το διάστημα 3/2008 έως 10/2008 και την συμπλήρωση φόρμας παραπόνων ώστε να ξεκινήσει η εσωτερική διαδικασία (μέσω του τμήματος προσωπικού) για έλεγχο των τμημάτων και του τρόπου αντιμετώπισης των πελατών από αυτά τα τμήματα. Την ηλίθια πάντως που με ειρωνεύτηκε την έδωσα στεγνά. Μπορεί να μη μου ανέφερε όνομα ή θέση,, αλλά την ώρα και την ημερομηνία που έγινε το σκηνικό, ήταν συγκεκριμένα άτομα που απαντούσαν στις τηλεφωνικές γραμμές και δίη λιγότερα που ήταν γυναίκες.

Περιμένω εντος του 20ήμερου, απάντηση της εταιρείας για την πρόοδο της αναφοράς. Για το μόνο που μπορώ να σας διαβεβαιώσω είναι ότι κανείς δε τόλμησε να αντιπαρατεθεί στα επιχειρήματά μου. Μόνο και μόνο αυτό φτάνει για να αντιληφθεί κανείς οτι έστω και η ελάχιστη γνώση των διάταξεων και των δικαιωμάτων μας είναι υποχρέωσή μας. Απέναντι σε εμας, την οικογένειά μας, τους συνανθρώπους μας και φυσικά την κοινωνία μας. Δεν ισχυρίζομαι οτι έκανα κάτι φοβερό. Τίποτα δεν έκανα. Έκανα απλώς ότι ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κάνει κάθε πολίτης προκειμένου να διαφοροποιήσει κάτι, έστω και το ελάχιστο για τον επόμενο που θα προσπαθήσει η συγκεκριμένη εταιρεία να εκμεταλλευτεί.

Το ηθικό δίδαγμα της όλης ιστορίας ??

Όχι βία στα γήπεδα,, όχι βία στους δρόμους!

ΒΙΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ! Έστω κι αν δεν σας έκαναν τίποτα, αυτές ξέρουν!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου